Sunday, January 2, 2011

Primary School. haha..



Ni la sekolah aku dari aku darjah 1 sampai darjah 6. Sekolah Kebangsaan Mela.. Clasmate aku ada 34 orang je. Standard 6 juz ada 34 orang je. 1 kelas di buka. masa ni skema cket. Almaklum la prefect kan. haha. rambut pun belah tepi siot..
Cikgu penasihat kelas aku ni namanya Cikgu hisyam. Ore klate. dia mengajar matematik. Cikgu paling aku takut, Cikgu marzuki. ngaja bahasa melayu. Cikgu ni aku cukup2 xpuas ati jugak dulu sebab setiap kali ujian aku tak dapat markah 80 ke atas @ A,memang dapat makan rotan free kat betis. tapi syukur la. sebab kegaranagan cikgu ni yang wat aku dapat jugak pulun A untuk bahasa melayu punya subjek. penulisan n pemahaman.Thanx cikgu. (^_^)

Teacher Anita Binti Abdul, emmm... cikgu ni la cikgu paling cun kat sekolah mela waktu tu, aku perasan la ramai cikgu laen nak usya teacher aku yang sorang ni. Dia ni sangat lawak orangnya. epy go lucky. n slang utara dia pekat sangat. tapi.. kena berhati-hati dengan cikgu ni. ada time dia lawak,oke la.. time dia serius, TAKOTTT weyy.. aku penah kena ketuk ketampi 1ratus kali. orang lain wayang je wat, tapi aku wat betul-betul. n akibatnya xdatang sekolah 1hari sebab xboleh nak berjalan. haha.. tu la natijah xsiapkan keje sekolah yang dia bagi. hahaha.. tapi cikgu ni la yang banyak bantu aku improve b.i aku. terlalu banyak la jasa dia kat aku..  Tq teacher.. :')

buat kawan-kawan sekelas dengan aku dulu.. hope la korang jangan lupa asal ilmu kita.
even aku da pindah banyak sekolah, tapi sekolah ni simpan banyak kenangan kat aku.







No comments:

Post a Comment