Friday, December 31, 2010

reflash 2010

Banyak sesangat benda yang jadi tahun 2010..
tapi yang paling sweet bagi aku, jumpe balik admire aku.. aduh.. memang syahdu la..
almost 8 years waiting 4 that moment..
n shes change a lot..
 n bila da jumpe, masing-masing ingat balik pe yang jadi b4 kitorang lost contact.. sedih dowh.. datang balik rasa "pelik" tu kat ye. n aku admit memang aku xboleh cover langsung la epy aku tuh..
sampai kengkawan pun perasan yang aku da terover epy.. haha.

n perkara paling besa jadi dalam hidup aku yang akan ubah masa depan aku, jadi dalam
tahun 2010.. kareer aku da berubah, jalan hidup yang aku ubah memang lari jauh sesangat dari matlamat asal..

aku pelik jugak, macam mana aku terfikir nak memilih kerjaya ni.. n i got answers from my admire.. its allll about her.. xsangka aku yang terima cabaran dari dia untuk pilih kerjaya ni.. paling best bila dia taw kenapa aku pilih kerjaya ni sebab terima cabaran dia, n ye kata aku gila. hahaha..

No comments:

Post a Comment